Donostiako Udalak azterlana aurkeztu eta eskura eman zion Amarako bizilagunen
ordezkaritzari.
Trafikoaren inpaktuari eta banaketari dagokionez, 3.
aukera da onuragarriena. Aukera horrek guztiz ezabatzen ditu Karlos I.ko
sarrerako eta irteerako bidezubiak.Gainera, Marrutxipin (hiri-autobusen
kotxetegia dagoen lekuan) saihesbidetik bi noranzkoetarako sarbide bat jartzea
planteatzen du, eta, ondorioz, hiriaren ekialdeari sarbide bat eskaintzea eta
ibaialdeko trafikoa arintzea
Bestalde, Urumeako autobideko Martuteneko biribilguneak alderik aldeko bide bat beharko luke hasieratik bertatik behar bezalako gaitasunik izan ez duen biribilgune horretan buxadura kentzeko.
Bi esku-hartzeek zentzua dute, biak dira ezinbestekoak Karlos I.arekin edozer gertatzen dela ere, eta gainera trafikoa hobeto banatzen lagunduko dute Karlos I.ko saihesbidea kendu ondoren.
Bestalde, Urumeako autobideko Martuteneko biribilguneak alderik aldeko bide bat beharko luke hasieratik bertatik behar bezalako gaitasunik izan ez duen biribilgune horretan buxadura kentzeko.
Bi esku-hartzeek zentzua dute, biak dira ezinbestekoak Karlos I.arekin edozer gertatzen dela ere, eta gainera trafikoa hobeto banatzen lagunduko dute Karlos I.ko saihesbidea kendu ondoren.